Vrácení zboží

Zpětná zásilka a jednoduchá reklamace

V KASA FAIK nám záleží na spokojenosti našich zákazníků. Proto pokladny a zařízení nabízíme s nadstandarními službami a to včetně zasílální zdarma v případě problémů.

Na všechny prodávané produktu standardně nabízíme 2 roky záruku, 14 dní na vrácení peněz. V záruční době řešíme servis okamžitou výměnou za nový kus. S KASA FIK je vrácení zboží a reklamace jednoduchá. Můžete využít některého z našich prodejních a servisních partnerů v regionu nebo podat zboží zdarma na nejbližší prodejně Zásilkovny.


1. Zabalte zásilku

Vhodně zabalte zásilku, aby nedošlo k poškození. Prosím přiložte krátký popis s kontaktem do balíku, abychom věděli od koho případně balík je a jaký problém je nutné řešit.


2. Vyhledejte nejbližší zásilkovnu

Je jich opravdu hodně. Najděte si nejbližší zásilkovnu na webu.

 

3. Na zásilkovně sdělte náš kód

Unikátní kód zpětné zásilky je 94929170

 

4. Nic neplatíte

Za podání zásilky nic neplatíte. Vesele odcházíte. Nic Vás to nestojí.