Servis

Servis a podpora

file_upload

Potřebuji nahrát soubory nebo certifikáty do zařízení

Do zařízení lze nahrát přes počítač online jednoduše jakýkoliv soubor včetně .p12 a .pfx certifikátů.

Nahrát soubory

chat

Potřebuji online pomoc

KASA FIK poskytuje online podporu na online chatu nebo telefonicky na 530 335 060 a emailem na podpora@kasafik.cz.

Otevřít online chat

import_contacts

Potřebuji návod a manuál

Neustále pro Vás aktualizujeme návody a přidáváme tipy jak řešit časté situace.

Odkazy pro zprovoznění eRecept aplikace

  1. Vyplnit online žádost pro získání kvalifikovaného certifikátu – vyžaduje prohlížeč Internet Explorer
  2. Smlouva o poskytování certifikátů – vyplnit a vytisknout a zanést na CzechPoint/Poštu
  3. Dokončete registraci na SUKL s pomocí vystaveného certifikátu
    • Lékař a provozovatel zdravotnického zařízení – tento formulář zvolte, pokud jste lékař a provozujete zdravotnické zařízení (typicky praktický lékař, ambulantní specialista, nebo lékař, který je zároveň statutárním orgánem většího zdravotnického zařízení). Formulář pro zdravotnická zařízení nevyplňujte.
    • Lékař – tuto žádost zvolte, jste-li lékař zaměstnaný ve zdravotnickém zařízení.
    • Stomatolog a provozovatel zdravotnického zařízení – tuto variantu zvolte, jste-li stomatologem, který provozuje zdravotnické zařízení. Nevyplňujte následně formulář pro provozovatele zdravotnického zařízení.
    • Stomatolog – tuto možnost vyplňte v případě, že jste stomatologem zaměstnaným ve zdravotnickém zařízení.
  4. Portál identit SUKL pro vystavení certifikátů – Vygenerujte si přístupové certifikáty na portálu Identity SUKL – zadejte údaje z obálky, které Vám přišlo od SUKL. Návod zde.

Potřebuji akutní pomoc

  1. Zavolejte více jak 150 servisním partnerům
  2. Navštivte jednu z našich 30 poboček

Certifikáty

Technická podpora

Doporučené čtení a zajímavé informace