O nás

O nás

Společnost KASA FIK s.r.o. se specializuje na produkty a služby související s Elektronickou evidencí tržeb a v současné době patří mezi lídry na trhu. Byla založená týmem specialistů s dlouhodobou zkušeností s vývojem mobilních aplikací, webových služeb a správy systémů pro významné zákazníky.

Kasa FIK sídlo firmy

Naše vize

Všechno to začalo naší vizí vytvořit jednoduché, cenově přístupné a spolehlivé řešení pro malé a střední podnikatele, kteří potřebují splnit povinnosti hlášení elektronické evidence tržeb pomocí online programu.
Pokud jste malý podnik bez velkého kapitálu, pak je obtížné najít softwarové řešení pro všechny vaše potřeby. Pochopili jsme, že tomuto problému čelí mnoho podnikatelů a živnostníků a přišli s řešením: KASA FIK, který chceme poskytovat zdarma pro živnostníky, ale i komerčně za fixní ceny bez paušálu s pokročilými funkcemi.

Již v čevenci 2015 jsme uvedli jednoduchou aplikaci s přímým zadáním ceny a DPH sazby, která se stala standardem a inspirací pro mnoho konkurentů. Kalkulačka a způsob zadávání cen ovládl trh eTržeb. Dnes je KASA FIK kompletním programem pro vedení pokladny jak pro malé tak střední provozy.

V září 2017 jsme navázali na úspěch jednoduchých řešení pro malé podnikatele s aplikací eRecept pro předepisování elektronických receptů. Pokračujeme tak ve filozofii jednoduchých, účelových a cenově přístupných řešení pro nejmenší živnostníky. Dnes se o blaho našich zákazníků stará 8 zaměstnanců, přes 130 obchodních partnerů a máme obchodní zastoupení v Asii i Jižní Americe. Aplikace je přeložena do 7 světových jazyků.

Produkty a služby

  • KASA FIK – Nativní Android pokladní aplikace
    • FREE
    • KLASIK
    • PLUS
  • Virtuální pokladna – Online pokladna pro PC v prohlížeči (neaktivní)
  • Aplikace eRecept – Řešení ePreskripce pro lékaře
  • EET API – Jednoduché REST API programové rozhraní pro vývojáře (ukončeno, pouze interní)

Historie

  • Červenec 2015 – Uvedení první pokladní kalkulačky na trh
  • Listopad 2016 – Úspěšné zvládnutí 1. a následně 2. vlny EET
  • Březen 2017 – Dosažení milníku 25.000 stažení aplikace
  • Květen 2017 – Otevření obchodního zastoupení v Asii a Jižní Americe
  • Červen 2017 – První mezinárodní zákazníci a obchodní partneři
  • Září 2017 – Uvedení aplikace eRecept
  • Září 2017 – Dosažení milníku 50.000.000 zaevidovaných účtenek
  • Říjen 2017 – Dosažení milníku 35.000 aktivních pokladen, 8 zaměstnanců

Naše principy

  • Lidé jsou u nás na prvním mistě. Kolegové, zákazníci a obchodní partneři.
  • Kvalitní program nevyžaduje technickou podporu – prostě funguje. Většina zákazníků stějně platí provozovatelům paušálních služeb za výjezdy v terénu. Zákazníkům v nouzi rádi pomůžeme.
  • Specializace z nás dělá experty, soustředíme se pouze na pokladny.
  • Naše úspory přenášíme přímo na zákazníka. Neplatíme drahé kanceláře, nestavíme honosné showroomy a prostě podnikáme ekonomicky. Z toho přímo benefitují naši zákazníci.
  • Nemáme chorvatské ani jiné zahraniční investory, nestojí za námi slovenské banky, kteří potřebují dlouhodobě ze zákazníků paušály. Český zákazník není dojná kráva pro zahraniční společnosti.
  • Nejsme nadnárodní telefomunikačí společnost, kterou zajímají jen miliardy korun a desetitisíce klientů. Pro nás je každý klient hodnotný.
  • Zásadně neděláme multi-level ani nestavíme prodejní letadlo.