Nova homepage-cs

Digitalizujeme provozovny

Pokladní systém pro podnikatele

Pokladní a platební systémy

Pokladny KASA FIK jsou ideální pro provozovatele služeb, obchody, restaurace, rychlé občerstvení a pro všechny, co chtějí mít přehled nad svým podnikáním. K internetu je lze připojit jednoduše pomocí datové SIM karty nebo WiFi. Vystavení účtenky je rychlé a jednoduché, na zabudované termo tiskárně. Své prodeje a pohyby na pokladně můžete sledovat online z pohodlí domova nebo kanceláře.

hit12

KASA FIK HIT 12 je profesionální stolní pokladna pro podnikatele, kteří chtějí mít přehled nad svým podnikáním.

Pokladna HIT 12 se hodí zejména pro provozy, kde je potřeba reagovat rychle a pružně. Ideálně ho využijí:

  • restaurace, bistra a kavárny
  • maloobchod, menší obchůdky
  • hotely a ubytování
  • služby
  • HIT 12 snadno propojíte i s pokladnou ORANGE 4G, která slouží jako mobilní číšník.

  • Pomocí Bluetooth spárujete platební terminál SumUp a můžete okamžitě přijímat platební karty.
  • Pokladnu můžete mít ve verzi KLASIK nebo PREMIUM. Podívejte se, jaký je mezi nimi rozdíl.
  • 12″ dotykový displej
  • zabudovaná 58 mm termo tiskárna
  • zákaznícky displej
  • WiFi, LAN
  • Bluetooth
  • krytí IP54 proti vodě
Titulné obrázky e-shop kasy

KASA FIK ORANGE 4G je menší mobilní pokladna, kterou ocení podnikatelé v terénu nebo na provozovně.

Pokladna ORANGE 4G pro všechny podnikatele. Ideálně ho využijí:

  • malé podnikatele
  • řemeselníky
  • služby
  • venkovní akce, festivaly
  • stánkový prodej
  • mobilní prodejci
  • restaurace a kavárny jako mobilního číšníka
  • Pokladna se hodí všem mobilním prodejcům, kteří cestují za zákazníkem.
  • Využijete ji na různých trzích, festivalech nebo hromadných podujetích.
  • Pokladna je ideální spolu se zařízením HIT 12 jako mobilní číšník.
  • Pokladnu snadno spárujete s platebním terminálem SumUp pomocí Bluetooth.
  • Pokladnu můžete mít ve verzi KLASIK nebo PREMIUM. Podívejte se, jaký je mezi nimi rozdíl.
  • 5.5″ LCD dotykový displej
  • zabudovaná 58 mm termo tiskárna
  • WiFi, SIM karta
  • Bluetooth
  • čtečka čárových kódů
  • dodáváme s nabíjecí základnou
sumup

SumUp je malý a kompaktní platební terminál, který Vám umožní přijímat platby kartou kdekoliv a kdykoliv.

Platební terminál SumUp se hodí úplně pro všechny, co chtějí přijímat platby kartou jednoduše a snadno. Terminál aktivujete online a ihned můžete začít používat.

  • Nemusíte si měnit bankovní účet, ponechte si svůj a posílejte peníze přímo tam.
  • Platební terminál je bez jakýchkoliv měsíčních poplatků nebo paušálů.
  • Platíte pouze nízký transakční poplatek, takže pokud terminál zrovna nepoužíváte, neplatíte vůbec nic.
  • Jednoduše ho propojíte přes Bluetooth s pokladnami HIT 12 nebo Orange 4G. 
  • 1,95% transakční poplatek
  • přijímání karet Visa, Mastercard, V Pay nebo Maestro
  • OLED displej
  • NFC anténa pro bezkontaktní platby
  • kapacitní klávesnice
  • nabíjecí baterie na více než 500 transakcí
  • nabíjení přes micro-USB

Další možnosti platebních terminálů integrovaných do pokladních systémů KASA FIK

loga-banky

Program pro živnostníky i náročné provozy

KLASIK

KLASIK je určený všem, kteří preferují co nejjednodušší systém. Vyberte položku ze seznamu nebo zadejte sumu ručně, vytisknete účtenku a hotovo.

Verze KLASIK je určena malým živnostníkům, řemeselníkům, trafikám nebo malým obchůdkům. Ideální je tam, kde potřebujete pouze rychle zadat částku a vytisknout účtenku. 

  • Ve verzi KLASIK zadáte na kalkulačce ručně sumu a vyberete sazbu DPH. Pak už jen zaplatit a účtenka je hotová.
  • Nebo si můžete vytvořit seznam položek včetně sazby DPH a vyberete přímo ze seznamu.
  • Vytvořte si rychlé klávesy s často používanými produkty nebo na funkce jako třeba sleva na položku.

Licence KLASIK má tyto hlavní funkce:

  • 2000 položek v ceníku
  • prodej v režimu kalkulačky nebo výběr ze seznamu položek
  • omezení uživatelských práv zaměstnanců
  • docházka zaměstnanců
  • sleva na položku nebo účet
  • pokladní kniha, historie účtenek
  • denní uzávěrky
  • poznámky na položku a účet
  • provoz pro plátce i neplátce DPH
  • nastavitelné rychlé klávesy
  • možnost prodeje pomocí čárových kódů a EANů
  • možnost zapnout nebo vypnout funkci evidence EET

Pokud v průběhu provozu zjistíte, že Vám program KLASIK nepostačuje, kdykoliv můžete přejít na program PREMIUM s rozšířenými funkcemi. Jednoduše si PREMIUM aktivujete přímo na své pokladně v aplikaci KASA FIK.

PREMIUM

PREMIUM je určený uživatelům, kteří potřebují mít kompletní přehled nad svým podnikáním. Rozšířené funkce, detailní přehledy a správa pokladny z pohodlí domova.

Verze PREMIUM je určena restauracím, hospodám, hotelům nebo těm, co vyžadují kompletní přehled nad svým podnikáním. Pokročilé gastro funkce, skladová evidence nebo objednávkový systém.

  • Ve verzi PREMIUM si můžete vybrat mezi kalkulačkovým prodejem nebo přehledným dlaždicovým prodejem.
  • Vytvořte si své položky, přidejte k nim obrázky nebo ikony, roztřiďte je mezi kategorie nebo podkategorie.
  • Nastavte si automatické odtěžování nebo odpisy ze skladu rovnou při prodeji.
  • Využívejte všechny pokročilé funkce, jako skladová evidence, mapa stolů, slučování a rozdělování položek, správa otevřených objednávek a mnohem víc.
  • Spravujte svou pokladnu pomocí Backoffice vzdálené správy přímo v počítači ze svého domova.

Licence PREMIUM obsahuje všechny funkce, které jsou v programu KLASIK a navíc:

  • 15000 položek v ceníku
  • dlaždicový prodej s možností obrázků
  • ukládání otevřených objednávek
  • evidence tady/ s sebou
  • samoobslužní prodej (kiosky)
  • propojení pokladen s mobilním číšníkem
  • tisk objednávek do kuchyně nebo na bar
  • grafická mapa stolů
  • vyvolávání objednávek na externí obrazovce
  • skladová evidence a odtěžování
  • možnost zákaznických čipových karet
  • přihlašování zaměstnanců
  • možnost více provozoven na jedné pokladně
  • kategorizace položek do podkategorií
  • velkoobchodní režim bez DPH
  • použití dvojích cen CZK/EUR
  • a mnohem víc

Kráčejte s dobou a nainstalujte do svého provozu samoobslužné systémy. Do restaurací nebo foodcourtů jako samoobslužný objednací kiosk. Na recepce hotelů jako samoobslužný check-in systém. Do kempů, koupališť nebo sportovních středisek na samoobslužný prodej vstupního.

Více o samoobslužných kioscích se dozvíte ZDE.

Proč si vybrat pokladní systém KASA FIK

Moderní digitální systém

Pokladní systém KASA FIK využívá spousta organizátorů festivalů, vinobraní či jiných venkovních akcí. Samoobslužný prodej, přehledy, vyvolávaní zákazníků nebo objednávkový systém. Využijte moderní technologie ve svém areálu nebo na provozovně i Vy.

0 +
aktivních zákazníků

Důvěřují nám malé i velké podnikatele z různých oborů. Přidejte se k nim i Vy. Nebo přejděte k nám od konkurence – i se svým stávajícím zařízením.

expertní technická podpora

U nás mluvíte přímo s profesionály na pokladny a vše vyřešíme online na dálku. Poradíme Vám, pokladnu nastavíme a praxi známe dokonale.

záruka 24 měsíců

Poskytujeme záruku 24 měsíců na všechny naše zařízení, bez ohledu na to, kde je provozujete. Naše zařízení vydrží různé podmínky.

Dokonalý přehled online

Pokladny jsou propojeny s Backoffice systémem, který umožňuje online kontrolu Vašeho podnikání, exporty dat i změny v položkách z pohodlí kanceláře nebo domova. Kdykoliv zjistíte co se na provozovně děje.

Nabídka na míru přímo pro Vás

Hledáte kompletní pokladní systém? Máte speciální požadavky na svůj systém? Jsme experti na všechno, co můžete ve svém provozu potřebovat. Neváhejte se nám ozvat a ušijeme Vám nabídku na míru. 

Řešení na míru od KASA FIK již využili