Často kladené otázky a odpovědi

Chci si zařízení před koupí vyzkoušet

To není žádný problém. Stačí si vyhledat ve Vašem regionu partnera, který Vám celé řešení rád ukáže na prodejně nebo přímo u Vás. Seznam prodejních míst nalzenete na stránce s kontakty. Exkluzivně také nabízíme 14 garanci spokojenosti. Můžete tak vsadit na jistotu a celý set bezstarostně vrátit.

Chci si vyzkoušet aplikaci

Nabízíme unikátní možnost vyzkoušet si plně funcionalitu aplikace. Aplikace je ke stažení z Google Play přímo na Váš mobilní telefon nebo tablet. Stačí si vytvořit účet ZDARMA.. V případě zájmu můžete navštívit naše prodejní partnery a jejich pobočky, na kterých je zařízení k předvedení odbornou obsluhou. Více na stránce s kontakty

Obsahuje aplikace aktualizace?

Aplikace je aktuální v době prodeje a aktivace licence. Každý majitel licence PREMIUM nebo STANDARD má aktualizace ZDARMA.

Jak jsou zabezpečena a zálohována moje data?

Data jsou Vaše a my je nikdy nesdílíme s třetími stranami. Program ukládá databázi přímo na zařízení a nevyžaduje Internet k funkčnosti. Program automaticky vytváří kopii dat na zařízení, kterou lze zálohovat na Váš externí disk nebo si poslat zálohu emailem. První rok po zakoupení aplikace také nabízíme online zálohu a obnovení dat ZDARMA. Data jsou šifrována a zálohována na bezpečné šifrované online úložiště. Tuto funkce lze zcela vypnout. Online zálohy jsou zabezpečeny Vašim osobním heslem.

Mohu aplikaci prodat nebo převzít?

Zařízení je Vaše a můžete s ní nakládat jak uznáte za vhodné. Nový provozovatel si jen vytvoří nový účet. Licence aplikace se vždy vztahuje na jeden subjekt.

Lze zařízení rozšířit?

Ano, výhodou našeho systému je jeho možnost rozšíření o nové funkce. Můžete přejít na verzi PREMIUM pro neomezeně položek a skladové hospodářství, připojit čtečku čárových kódů nebo dokonce prodávat v různých cenových hladinách.

Je poskytována záruka?

Ano – na zařízení je poskytována záruka 24 měsíců. U programu garantujeme dle našich Všeobecných obchodních podmínek funkčnost a opravu případných vad programu. Pokladna Vám bude fungovat i v případě změn ze strany finanční správy. Aktualizace jsou online. V případě poruchy v záruce měníme zařízení kus za kus. Po záruce nabízíme servis a opravy všech dílů autorizovaným servisem.