Často kladené otázky

Často kladené otázky a odpovědi

Chci si zařízení před koupí vyzkoušet

To není žádný problém. Stačí si vyhledat ve Vašem regionu partnera, který Vám celé řešení rád ukáže na prodejně nebo přímo u Vás. Seznam prodejních míst nalzenete na stránce s kontakty.

Chci si vyzkoušet aplikaci

Nabízíme unikátní možnost vyzkoušet si plně funcionalitu aplikace. Aplikace je ke stažení z Google Play přímo na Váš mobilní telefon nebo tablet. Stačí si vytvořit účet ZDARMA.. V případě zájmu můžete navštívit naše prodejní partnery a jejich pobočky, na kterých je zařízení k předvedení odbornou obsluhou. Více na stránce s kontakty

Obsahuje aplikace aktualizace?

Aplikace je aktuální v době prodeje a aktivace licence. Každý majitel licence má ZDARMA aktualizace. Navíc garantujeme funkčnost s EET každému majiteli programu po neomezenou dobu.

Co když se změní rozhraní EET nebo legislativa, musím platit?

Ne, naše programy jsou často na změny ze strany Finanční správy připraveny v předstihu. Finanční správa nám oznamuje změny 6-12 měsíců v předstihu a je dostatek času se připravit. Pokud dojde ke změně rozhraní, automaticky provedeme změny tak, aby naši zákaznící mohli fungovat dále. Za legislatnivní aktualizace neúčtujeme.

Musím kupovat aktualizace?

Ne, program je neustále funkční. Garantujeme aktualizace na legislativní připravenost – s námi nikdy nebudete zaskočeni. Navíc několikrát do roka vydáváme nové funkce a aktualizace pro své zákazníky. Budete-li chtít přejít na novější verzi, lze tak učinit kdykoliv.

Lze přejít na vyšší verzi PLUS?

Ano, za extra příplatek si můžete svůj systém rozšířit a získat tak dodatečné funkce jako jsou objednávky, sklady, správu uživatelů a mnoho dalšího.

Nechci aby moje data byla kopírována, lze to vypnout?

Ano, bezpečnost Vašich dat je pro nás naprostou prioritou. Můžete si tak zcela vypnout v nastavení online zálohy a vzdálenou správu a mít svoje data jen na vlastním zařízení. V tomto případě nelze obnovit Vaše zálohy online nebo vzdáleně nastavovat a řídit pokladnu.

Mohu prodávat i položky na KASA FIK ORANGE?

Ano, ve standardní licenci KASA FIK ORANGE můžete dokonce zadat 14 nastavitelných funkčních kláves pro rychlou volbu. Pokladna podporuje neomezeně položek vč. vyhledávání a kategorizace. Navíc lze prodávat na skupiny jako na klasické pokladně. Nebo můžete přidat i jednorázovou cenu na kalkulačce. Zákon o EET Vás nenutí evidovat položky. Položky si můžete přidat pohodlně přidat přímo na zařízení nebo online ve webové správě nebo dokonce hromadně importovat z Excelu.

Co znamená licence bez paušálů? Budu někdy platit poplatky?

Prodáváme licenci na jedno zařízení na neomezenou dobu. Program/aplikace je Vaše. Nevyžadujeme žádné paušály a produkt neobsahuje žádné skryté poplatky.

Jak jsou zabezpečena a zálohována moje data?

Data jsou Vaše a my je nikdy nesdílíme s třetími stranami. Program ukládá databázi přímo na zařízení a nevyžaduje Internet k funkčnosti. Program automaticky vytváří kopii dat na zařízení, kterou lze zálohovat na Váš externí disk nebo si poslat zálohu emailem. První rok po zakoupení aplikace také nabízíme online zálohu a obnovení dat ZDARMA. Data jsou šifrována a zálohována na bezpečné šifrované online úložiště. Tuto funkce lze zcela vypnout. Online zálohy jsou zabezpečeny Vašim osobním heslem.

Mohu aplikaci prodat nebo převzít?

Aplikace a zřízení je Vaše a můžete s ní nakládat jak uznáte za vhodné. Pokud se rozhodnete prodat, můžete tak libovolně učinit. Nový provozovatel si jěn aplikaci nastaví pro své potřeby a funguje dál. Nový provozovatel již nic neplatí.

Lze zařízení rozšířit?

Ano, výhodou našeho systému je jeho možnost rozšíření o nové funkce. Můžete přejít na verzi PLUS pro neomezeně položek a skladové hospodářství, připojit čtečku čárových kódů nebo dokonce prodávat v různých cenových hladinách. A to vše bez paušálů.

Je poskytována záruka?

Ano – na zařízení je poskytována záruka 12 měsíců. U programu garantujeme dle našich Všeobecných obchodních podmínek funkčnost a opravu případných vad programu. Pokladna Vám bude fungovat i v případě změn ze strany finanční správy. Aktualizace jsou online. V případě poruchy v záruce měníme zařízení kus za kus. Po záruce nabízíme servis a opravy všech dílů autorizovaným servisem.

Co když budu potřebovat pomoc?

  • doneVypracovali jsme pro Vás přehledný manuál v elektronické i tištěné formě
  • doneJsme na online chatu každý den, i o víkendech do pozdních hodin – rádi poradíme
  • doneMáme stránky technické podpory na kasafik.cz/servis
  • doneZastavte se na některou z našich partnerských poboček.
  • doneVíce jak 100 servisních partnerů po celé ČR, kteří rádi přijedou přímo na provozovnu.