Nastavení tisku objednávek do kuchyně

Funkce tisku na více tiskáren je dostupná od verze 1.134.

Aplikace KASA FIK umožňuje tisk objedávek do kuchyně nebo na bar. Lze je tisknout jak na stejné tiskárně, na které se tisknout účtenky, nebo lze připojit síťovou tiskárnu a tisknout na dálku.

Tip: Na delší vzdálenosti nedoporučujeme WiFi tiskárny ani Bluetooth díky problémům s dosahem signálu. Preferované jsou tiskárny s řezačkou, 80mm na LAN. USB tiskárnu lze použít na tisk účtenek a LAN do kuchyně. USB kabel by neměl přesáhnout běžně 2-3m.

Nastavení tiskárny pro tisk objednávek

V Nastavení – tiskárny – zvolte tiskárnu na které chcete tisknout objednávky



Ujistěte se, že na tiskárně je zvolena možnost tisknout objednávky. Do Filtr štítků si zadejte text štítku. Pokud položka tento štítek bude obsahovat, vytiskne se na této tiskarně.

Nastavení položky a poznámky k položce

Ke každé položce na účtu lze přiřadit poznámku. At to ručně, nebo výběrem z možností.

Pokud chcete položku tisknout jen na některé z tiskáren, nastavte štítek stejný, jaký je uveden v Nastavení tiskárny – Filtr štítků. Např. „kuchyne“ nebo „bar“.

  • A– Název položky
  • B – Jedná se o zboží. V případě že chcete tisknout jen nezávislou poznámku, zvolte poznámka
  • C – nastavení štítku
  • D – umožňuje přednastavit s i poznámky k položce, které nemají vliv na cenu

Logika výběru štítků a správné tiskárny

V aplikace je možné mít více nastavených tiskáren a volit, které položky se mají tisknout na dané tiskárně. Toto je často používá k tisku do kuchyně a na bar. V případě použití více tiskáren je vhodné věnovat pozornost pravidlům, podle kterých se určuje kde se co tiskne.

  1. Pokud tiskárna pro objednávky nemá nastavený filtr štítků, tiskne všechny položky z objednávky, které nebyly vytištěny jinde
  2. Pokud tiskárna pro objednávky má nastaven jakýkoliv filtr, tiskne pouze položky, které obsahují daný štítek
  3. Pokud položka nemá nastaven žádný štítek, vytiskne se na tiskárně, která nemá nastaven žádný filtr

Tisk poznámek do kuchyně

Poznámky jsou informace, které mohou být obsaženy na objednávce. Poznámky se netisknou na účtence, neobsahují cenu, ani množství.

Pro co lze používat poznámky:

  • oddělovací čára, pro označení skupiny. např. poznámka s popiskem „=========“ vytvoří čáru mezi předkrmy a hlavními jídly
  • informace jako „s sebou“, „do krabice“, „nechystat“, „počkat“, „dohromady“ apod.

Číslování objednávek

Každému novému účtu je přiděleno nové číslo. Vždy +1 oproti předchozímu účtu. Toto číslo objednávky není shodné s číslem účtenky (EET). Slouží k vnitřnímu rozlišení otevřených objednáveka je uvedeno na každé tisknuté objednávce.

in Nastavení pokladny Tags: tisk