Pokladní systém EET BLUE pro malé živnostníky
KASA FIK BLUE
Jednoduchá, přehledná a spolehlivá pokladnička
Vše co potřebujete pro EET v jednom balení
- chevron_rightSpolehlivý terminál z nejkvalitnějších materiálů
- chevron_rightJednoduše ovladatelná pokladní aplikace KASA FIK KLASIK až pro 200 položek
- chevron_rightZabudovaná termální tiskárna
- chevron_rightVysokokapacitní baterie s nabíjecí základnou
Rozšiřte ORANGE o mPOS platby
Nejlepší podmínky na trhu pro akceptaci karet
- chevron_rightAkceptujte VISA, MASTERCARD i elektronické strávenky
- chevron_rightZvyšte atraktivnitu pro své zákazníky i průměrnou útratu
- chevron_rightDetailní report a spárování s účtenkami
- chevron_rightTransakční poplatky podle obratu od 1.4% do 2.05%
- chevron_rightZapůjčení mPOS terminálu Ingenico ZDARMA
příplatek (platba bance): 150 Kč/měsíc

Pohodlně ve Vašich rukou
Kde lze ORANGE použít?
- chevron_rightIdeální pro obsluhu u stolu v restauracích
- chevron_rightStánkový prodej nebo pro prodej v rychlém občerstvení
- chevron_rightRodinné penziony a malé hotely
- chevron_rightMobilní terminál pro lokality bez připojení k Internetu
- chevron_rightObchody a služby

Plno funkcí s ověřenou aplikací KLASIK
- doneAplikace je Vaše – neplatíte měsíční paušály ani neobsahuje žádné skryté poplatky
- doneEvidence tržeb v hotovosti i kartou
- donePro plátce i neplátce DPH
- donePodpora slev
- doneTisk účtenek s logem
- doneStorno platby
- doneNeomezeně účtenek
- doneEvidence pokladních příjmů a výdajů a stavu pokladny
- doneEvidence tržby nepodléhající EET
- donePodpora účtování EET v Offline režimu s vyjímkou
- donePodpora cizích měn EUR
Akční nabídka: Terminál KASA FIK ORANGE s aplikací KLASIK |
Balení obsahuje:
|
Cena: 7 999,- Kč bez DPH
Neplatíte žádné paušály ani poplatky
Často kladené otázky a odpovědi
Co znamená licence bez paušálů? Budu někdy platit poplatky?
Prodáváme licenci na jedno zařízení na neomezenou dobu. Program/aplikace je Vaše. Nevyžadujeme žádné paušály a produkt neobsahuje žádné skryté poplatky.
Chci si aplikaci vyzkoušet?
Nabízíme unikátní možnost vyzkoušet si plně funcionalitu aplikace. Aplikace je ke stažení z Google Play přímo na Váš mobilní telefon nebo tablet. Stačí si vytvořit účet ZDARMA.. V případě zájmu můžete navštívit naše prodejní partnery a jejich pobočky, na kterých je zařízení k předvedení odbornou obsluhou. Více na stránce s kontakty
Obsahuje aplikace aktualizace?
Aplikace je aktuální v době prodeje a aktivace licence. Každý majitel licence má ZDARMA aktualizace se všemi novými funkcemi po dobu 1 roku. Navíc garantujeme funkčnost s EET každému majiteli programu. Platba za aktualiace a upgrade není povinná.
Musím kupovat aktualizace?
Ne, program je neustále funkční. Garantujeme aktualizace na legislativní připravenost, takže nikdy nebudete zaskočeni. Navíc několikrát do roka vydáváme nové funkce a aktualizace pro své zákazníky. Budete-li chtít přejít na novější verzi, lze to tak učinit kdykoliv.
Lze přejít na verzi PLUS?
Ano za extra příplatek 1 000 Kč můžete svůj systém rozšířit a získat tak dodatečné funkce jako jsou objednávky, sklady, správu uživatelů a mnoho dalšího.
Je poskytována záruka?
Ano – na zařízení je poskytována záruka 12 měsíců, kromě baterie. U software garantujeme dle našich Všeobecných obchodních podminek funkčnost a opravu případných vad programu.
Jak jsou zabezpečena a zálohována moje data?
Data jsou Vaše a my je nikdy nesdílíme s třetími stranami. Program ukládá databázi přímo na zařízení a nevyžaduje Internet k funkčnosti. Program automaticky vytváří kopii dat na zařízení, kterou lze zálohovat na Váš externí disk nebo si poslat zálohu emailem. První rok po zakoupení aplikace také nabízíme online zálohu a obnovení dat ZDARMA. Data jsou šifrována a zálohována na bezpečné šifrované online úložiště. Tuto funkce lze zcela vypnout. Online zálohy jsou zabezpečeny Vašim osobním heslem.
Nechci aby moje data byla kamkoliv kopírována, lze to vypnout?
Ano, bezpečnost Vašich dat je pro nás naprostou prioritou. Můžete si tak zcela vypnout v nastavení online zálohy a vzdálenou správu a mít svoje data jen na vlastním zařízení. V tomto případě nelze obnovit Vaše zálohy online nebo vzdáleně nastavovat a řídit pokladnu.
Z čeho financujete aktualizace a technickou podporu, když neplatím paušál?
Cena aktualizací a technické podpory je již zahrnuta v ceně jednorázové licence. KASA FIK s.r.o. poskytuje navíc dodatečné služby velkým firmám a velkoobchodním odběratelům pro které musíme udržovat program aktuální a dostupný pro deseti-tisíce zákazníků po celém světě.
Co když budu potřebovat pomoc?
- doneVypracovali jsme pro Vás přehledný manuál v elektronické i tištěné formě
- doneJsme na online chatu každý den a to i o víkendech do pozdních hodin – rádi poradíme
- doneMáme stránky technické podpory na http://podpora.kasafik.cz
- doneZastavte se na některou z našich partnerských poboček.
- doneZavolejte si servistního technika po celé ČR přímo na provozovnu.